poniedziałek, 10 lipca 2017

Białe rurki w dwóch wydaniach

Cześć wszystkim !!


Po długiej nieobecności wracam do Was :) Naszło mnie dziś aby coś do Was napisać ;)
Doskwiera mi ta pogoda.. Niby mamy lato a jednak coś ciężko go odczuć :( Chwile jest ciepło , za chwilę już znów pada deszcz i tak w kółko.. Cieszy mnie więc fakt, że już za niecały tydzień czeka mnie dwutygodniowy urlop a co najlepsze wyjeżdżamy do Chorwacji!! W zeszłym roku było cudownie ! A tym bardziej, że za dwa miesiące minie rok od kiedy mój narzeczony oświadczył mi się - właśnie tam , w Chorwacji 💚 No ale to dopiero za tydzień a tymczasem jeszcze mam dużo obowiązków w pracy do wykonania :P 


Postanowiłam, że przygotuję dziś dla Was post z naszych niedzielnych wypadów. 
Powiem Wam , że bardzo luubię takie wypady , zarówno we dwoje jak i z przyjaciółmi.;) Często więc ubolewam nas tym kiedy mój narzeczony w sezonie piłkarskim praktycznie w każdą niedzielę ma mecz i nie możemy wtedy nigdzie pojechać ;( Ale teraz na szczęście jest chwila przerwy od meczy więc korzystamy ! :D 


Jeśli chodzi o stylizację to główną rolę spełniają tutaj białe rurki , które uwielbiam. Są one świetnym rozwiązaniem zarówno do eleganckich szpilek jak i sportowych bucików ;) 


Pierwsza stylizacja to właśnie ta bardziej elegancka - dodatkiem do białych rurek są szpilki oraz delikatna zwiewna bluzeczka :) 












Druga stylizacja należy do tych bardziej wygodnych , sportowych - czyli trampki plus bluzka z falbankami oraz dodatki w postaci chokera oraz bransoletki ;) A zdjęcia robione w przy Zamku w Krasiczynie.














Na dziś to już tyle ;) Mam już kolejny post , ale muszę go jeszcze dopracować także myślę , że pojawi się jutro lub pojutrze.


A tymczasem uciekam oglądnąć jakiś film i do snu.


Dobrej nocy ! ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz