środa, 30 sierpnia 2017

Spacer po arboretum :)

Dobry wieczór ! ☺


Jak sam tytuł posta mówi , dziś będzie troszkę o spacerze po arboretum ☺ Mamy w okolicach Przemyśla , a dokładnie w Bolestraszycach piękne arboretum w którym szczerze powiedziawszy byłam jeszcze kilka lat temu ze szkolną wycieczką. Postanowiliśmy więc z moim narzeczonym wybrać się tam na niedzielny spacer . Pogoda dopisywała średnio , ponieważ chwilami kropił deszczyk ale mimo wszystko to i tak był bardzo miło spędzony dzień 👫 Całe arboretum jest bardzo duże i można spacerować  tymi pięknymi uliczkami nawet kilka godzin. Cisza, spokój , kwiaty , drzewa, wiewiórki biegające po drzewach ... Idealne miejsce na relaks i odpoczynek 👌😉

Jak już mówiłam Wam , bardzo lubię  takie wspólne wypady.
Lato niestety zaczyna się powoli kończyć nad czym ubolewam...
Jak sami zobaczycie mój niedzielny look również , mimo iż w letnich kolorach , nie był już typowo letni.
Zawitały białe rurki , a na wierzch założyłam miętowy żakiet.
Dodatkiem do całego zestawu była moja ulubiona mała, czarna torebeczka. 👀











A po długim spacerze pizza plus owocowy drink 😊😊😊








Dobrej nocy !!! ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz