niedziela, 2 kwietnia 2017

SŁONECZNA NIEDZIELA

Cześć !

Wiosna , wiosna , wiosna... !!! Aż chce się żyć :D Nie wiem jak Wy , ale mi taka pogoda i zmiana czasu na letni daje o wiele więcej sił , energii i zapału :) Osobiście lubię zimę i była naprawdę konkretna ale cieszę się , że teraz już mamy prawdziwą wiosnę :)
Dzisiejsza niedziela była meeega słoneczna , cieplutka i w związku z tym postanowiłam zrobić kilka fotek i opisać Wam mój dzisiejszy dzień ;)

Tak więc rano śniadanko , kawka i w drogę ! :D
Mój narzeczony gra w naszym miejscowym klubie piłki nożnej w związku z czym często niedziele spędzam wraz z Nim na meczu :) Tak było i dziś  - kibicowałam z całych sił :D






Po meczu wróciliśmy do domu ale pogoda wciąż dopisywała więc aż szkoda było wchodzić do domu :D Postanowiliśmy więc rozpalić grilla i przy piwku siedzieliśmy sobie razem , odpoczywając i nabierając sił przed nadchodzącym tygodniem :) 









Na koniec dorzucę  jeszcze kilka zdjęć mojej dzisiejszej , luźniej stylizacji :)
Powiem Wam , że mam takie dni kiedy lubię ubrać się tak kobieco i wskoczyć w jakąś sukienkę i szpilki , ale miewam też takie dni jak dziś kiedy wkładam na siebie luźne , sportowe ubrania a do tego płaskie wygodne buty :D

























A tymczasem uciekam pooglądać jakiś film z moim mężczyzną i spać. Non jak zwykle  minie szybko a rano znów zadzwoni budzik :(


Dobrej nocy ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz