niedziela, 26 marca 2017

Maski KALLOS

Hej !

Dawno mnie nie było i dziś postanowiłam naskrobać dla Was coś nowego :)

Ciekawa jestem co sądzicie o maskach do włosów firmy KALLOS ? :)

Wiem, że są zarówno zwolennicy jak i przeciwnicy tych masek.

Ja osobiście jestem ich zwolenniczką. Nakładam je zawsze po umyciu włosów , trzymam przez ok 5-10 min na mokrych włosach po czym spłukuje . Efekt jaki uzyskuje na moich włosach to przede wszystkim łatwość rozczesywania jak i nawilżenie i połysk :) Mam długie , farbowane włosy i często miałam problem z rozczesywaniem ich po umyciu. Drugim problemem było to iż moje włosy był suche , co spowodowane było dość częstym farbowaniem. Dzięki masce Kallos te problemy zniknęły :) Obecnie posiadam dwie maski :

PROTEINOWA - KALLOS MILK ( Maska Mleczna ) 


Zastosowanie: włosy słabe, po zabiegach chemicznych i termicznych


Substancje aktywne: proteiny mleczne

Sklad: Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Citric Acid, Propylene Glycol, Hydrolyzed Milk Protein, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.





oraz EMOLIENTOWA -  KALLOS ALGAE  ( Maska Algowa ) 



Zastosowanie: włosy suche, zniszczone, zmęczone

Substancje aktywne: algi, oliwa z oliwek

SkladAqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Olea Europaea Oil, Parfum, Citric Acid, Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Propylene Glycol, Fucus Vesiculosus Extract, Laminaria Digitata Extract, Spirulina Maxima Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Ascophyllum Nodosum Extract, Benzyl Alcohol, MethylchloroisothIazolinone, Methylisothiazolinone.





Póki co zarówno jedna jak i druga maska daje odpowiednie efekty i sprawdza się na moich włosach. Po zużyciu ich mam zamiar spróbować kolejnych z których również zdam Wam relacje. 


A tymczasem może polecacie coś na wypadnie włosów?  Bo jeśłi o to chodzi to maski Kallos raczej nie mają takich właściwości aby zwalczyć ten problem. A od jakiegoś czasu moje włosy są wszędzie... Przy czesaniu czy suszeniu na płytkach pojawia się  na prawdę spora ich ilość. Słyszałam o tabletkach BIOTEBAL - polecało mi je kilka osób i chyba wypróbuje ich działanie. 




Weekend zleciał szybko , jutro znów Poniedziałek a jak wszyscy wiedzą poniedziałki nie są  łatwe. Nowy tydzień , nowe obowiązki zarówno w pracy jak i w domu . Ale cóż  , trzeba podjąć to wyzwanie :D 

Uciekam Kochani na drugą połowę meczu Polska - Czarnogóra i do spania :) 


Dobranoc ! Buziaki :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz