wtorek, 13 grudnia 2016

Świąteczny klimat :)

Witam Was po raz kolejny :) 

Weekend minął bardzo szybko... Zresztą jak zwykle :) I znów wczoraj z trudem rozpoczęłam kolejny
tydzień. U mnie zimowo . W niedzielę wydawało się że nie będzie znaku po śniegu aaa tu niespodzianka :D W ciągu kilku godzin w pracy napadało tyle śniegu że gdy wyszłam to mojego auta nie było widać :D Aaa dziś szykuje się niezły mrozik ... Ale rano 7:40 trzeba będzie się z nim zmierzyć :D 

 Tak jak wspominałam w swoim pierwszym poście w sobotę wybrałam się z Mamcią na mały przedświąteczny shopping.:) Święta coraz bliżej więc moje pokoiki nabrały świątecznego nastroju :)) 

Uwielbiam ten świąteczny klimat !!! :))







Cotton Balss - trochę na nie polowałam ale w końcu mam :) 





W naszej sypialni obok ramki ze zdjęciem również pojawił się akcent świąteczny :)






Na stół w salonie kupiłam świąteczny obrusik , świecącą choinkę oraz piękne świeczniki w kształcie gwiazdek  :)






 Mikołaja też nie może zabraknąć  :D 






Świąteczny kącik w naszym salonie 







To tyle na dziś :)

Miłego wieczoru życzę !




1 komentarz:

  1. I od razu w domu zrobiło się bardziej świątecznie :) U mnie w niedzielę też napadało sporo w krótkim czasie, ale już nie ma po tym śladu.

    OdpowiedzUsuń